Kesäretki Turkuun ja Saloon 26.-28.7.

Lähde mukaan yhdistyksemme kesäretkelle ja vietä heinäkuinen viikonloppu tutustuen monipuolisesti eri puutarhoihin ja myymälöihin. Matkan ensimmäisenä kohteena ovat Hämeenlinnan viehättävät ranta- ja puistoalueet, joista matka jatkuu Hattulan Pikkuisen Kasvikeitaan kautta Turkuun. Turussa majoittuminen kevättalvella 2019 avattavassa täysin uudessa Sokos Hotel Wiklundissa.

Seuraavana päivänä tutuksi tulevat Turun yliopiston kasvitieteellinen puutarha sekä Ilolan arboretum. Ilolan arboretum on puutarhuri Ari Laakson yhdessä vanhempiensa kanssa rakentama 12 hehtaarin kokoinen arboretum, jossa kasveja on jo yli kymmenentuhatta. Kolmen kilometrin mittaisella kierroksella näkee mittavan määrän harvinaisia ja puutarhaharrastajien himoitsemia kasveja. Matkalla pysähdytään ostoksille FLÖR Peltolan upeaan puutarhamyymälään. Illalla nautitaan yhteinen päivällinen ja majoitutaan Sokos Hotel Rikalaan Salossa.

Sunnuntaina ohjelmassa on opastettu kiertoajelu idyllisessä Salossa, jonka jälkeen tutustutaan ainutlaatuiseen Fiskarsin ruukkikylään. Fiskars Village on palkittu parhaana kotimaan matkakohteena ja sieltä löytää näkemistä ja kokemista joka makuun.

Hinta Mikkelin puutarhayhdistyksen jäsenet: 240 € / hlö / 2hh
( ei jäsenet 270 €/ hlö / 2hh, matkan saa uusikin jäsen edullisemmin, jos maksaa jäsenmaksumme)

Yhden hengen huoneesta lisämaksu 80 €

Hinta sisältää Ohjelman mukaiset kuljetukset Savonlinjan tilausajobussilla, majoitukset jaetussa kahden hengen huoneessa, buffetaamiaiset lauantaina ja sunnuntaina, kahvit kahvileivällä meno- ja paluumatkalla, lounaan Hämeenlinnassa, Hattulan Pikkuisen kasvikeitaan pääsymaksun sekä kahvit, keittolounaan Turussa, Ilolan arboretumin pääsymaksun, päivällisen sekä opastetun kaupunkikierroksen Salossa.

Lisätiedot: Paikkoja rajoitetusti ja matka touteutuu jos lähtijöitä on 40.
Sitovat ilmoittautumiset 15.5.2019 mennessä ensisijaisesti sähköpostilla:

hallitus@mikkelinpuutarhayhdistys.fi

tai puhelimitse iltaisin puh. 0500 151 075 / Milla Seijamaa

HUOM! Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä majoitustoiveesi (2hh/1hh) sekä mahdolliset erikoisruokavaliot ja kyytiin nousupaikan.

Vastuullinen matkanjärjestäjä Savonlinja Oy.

Tarkempi ohjelma liitteessä:

Kesäretki Turkuun ja Saloon 2019