Tervetuloa mielenkiintoiselle puutarharetkelle Rantasalmelle, Joroisiin ja Juvalle su 3.7.2022

Järjestämme su 3.7.2022 puutarharetken:

Ensimmäinen kohteemme on Lintukodon puutarha Rantasalmella. Siellä on myös lettutarjoilu.

Lintukodon puutarhalta jatkamme matkaa Villa Ahopelto -puutarhalle Joroisiin, joka on monipuolinen metsä-, mehiläis- ja vihannesviljelyyn erikoistunut yksityinen tila. Siellä on opastettu puutarhakierros.

Iltapäiväteen nautimme Juvan Wehmaan kartanossa. Afternoon Tea -kattaus sisältää kolme suolaista sormileipää kasvis-, kala- ja lihatäytteellä, uunituoreen suolaisen skonssin teevoin kera, uunituoreen vaniljaskonssin luomukermalla ja mansikkahillolla, valikoiman pieniä makeita sekä teetä valinnan mukaan.

Toivottavasti saamme 30 lähtijää, että retki toteutuu.

Ilmoittaudu pikaisesti, viimeistään 24.6.2022 Päivi Kosuselle p. 040 5178880
tai
hallitus@mikkelinpuutarhayhdistys.fi
Ilmoita samalla ruoka-aineallergiat.

Retken hinta on 80 €/jäsen. Muut 93 €.
Retki maksetaan yhdistyksen tilille ennen matkaa.

Mikkelin Puutarhayhdistyksen tili: FI25 5271 0420 177306

TERVETULOA MUKAAN KAIKKI RETKESTÄ KIINNOSTUNEET!

hallitus@mikkelinpuutarhayhdistys.fi

Lähtö klo 8.30 Mikkelin Matkakeskuksen turistipysäkiltä

Noin klo 9.45 Puutarhakierros Tuusmäen Lintukodon puutarhalla, lettutarjoilu

Noin klo 11.30 Matka jatkuu Joroisiin